dilluns, 1 d’agost del 2016

Temia menys a la mort que a mi

Temia menys a la mort que a mi,
les melodies que volen fer vibrar les cordes del meu sentiment
estan adormides
i el meu somriure feia olor a bisturí.

La meva mirada era capaç de cremar-ho tot,
el negre al costat d’aquella ferralla era el color de la alegria
dins meu només corrien sensacions de decrepitud i la meva decepció era molt gran,  
de jove havien intentat fer-me creure en la justícia social.

Només sentia sorolls de destrucció,
al meu entorn només hi veia impossibilitats
res per a mi, en aquell moment, era possible i positiu,
perquè havia de voler agitar-me cada dia?

Jo trobava el mateix sentit a aquesta vida que al suïcidi
per a res tenia marcs de referència que en aquell moment em servissin
perquè continuar, o perquè plegar? No ho sé,
l’únic que crec que em feia continuar era la llum d’aquell raig de sol sobre un arbre.


Serà suficient?...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada