diumenge, 4 de setembre del 2016



El banc era a l’ombra del gran plataner,
jo estava allà assegut discernint si travessar o no la porta d’enfront.
Hi sentia veus, barreja de desig i crispació,
potser delien per veure’m, potser no.

Estava al centre la ciutat, passava gent per ací i per allà
però jo no sabia si entrar, estava absolutament desconcertat,
recordava fets recents on la meva conducta no m’agradava
sentia que havia actuat com a reacció instantània, impulsiu; sense més.

Em sentia aferrat al banc, com si fos impossible llevar-se
no m’abellia gens el meu ahir, calia esmicolar-lo encara que ara sembles un ferro ardent,
era imprescindible acceptar l’error, la lleugeresa d’actuació i continuar
no hi havia altre sortida.

Estiro el coll, sembla una barra de ferro; s’està fent de nit
intento moure les mans, apartar-les del banc,
de sobte em trobo tocant el timbre,
haurà estat una altre impuls sense cap reflexió?...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada