dimecres, 22 de febrer del 2017

LA VELLETA I EL SOMRIURE



Les habitacions estaven amb les persianes baixades
 des de el final de la tarda.
Al capvespre l’estufa em feia companyia
tenia el cos calent però el cor gelat.

Vaig dormir amb el cos calent
escoltant la ràdio fins el darrer instant.
En apagar-la la deixo sota el coixí perquè no caigui a terra
en despertar-me les finestres tenien els vidres molls de la humitat.

Esmorzo amb el cap ple de preguntes
necessito trobar respostes.
Mentre esmorzo veig que el sol va despuntant i els ocells van cantant
I jo començo a fer tasques concretes per coses immediates.

Cal que els arbres em permetin veure el bosc
cal que a no tardar doni respostes a les preguntes de l’esmorzar.
I a més és necessari fer-ho amb un somriure
 trobar respostes és sempre una alegria a més d’una necessitat.

Ara, mentre sento cantar els ocells, recordo aquella velleta
que un matí pujant pel carrer major  caminava a poc a poc i amb un somriure a la cara.  
Aquella entranyable senyora que no sap fins a quin punt s’havia ensenyorit del meu cor

 i que em va omplir el cos d’alegria provocant-me un somriure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada