diumenge, 5 de novembre del 2017

Volen que no pugui riure



Volen que no pugui riure,
desitgen enterbolir el meu cervell,
pretenen imposar-nos el pensament únic,
a més ho fan en nom de la democràcia.
Ratlla amb el feixisme i són hereus del franquisme.

El meu somriure és meu per molt que els molesti no poder-me’l arrabassar,
la capacitat de decidir és meva perquè penso per mi mateix,
mai assoliran  que pensi el que ells volen,
la terra és del pagès, el remat del ramader, la indústria de l’empresari i els treballadors.
Voler decidir per nosaltres, ratlla amb el feixisme i ells són els hereus del franquisme.

El meu somriure els molesta, és un problema seu,
el meu cervell està ple de colors: els verds de la natura, el roig de la passió,... el seu sempre és negre
que pensi els altera, que aprenguin a fer-ho ells,
és la força de la raó vers la raó de la força, no saben dialogar amb la pau i si amb la guerra.

Ratlla amb el feixisme i són hereus del franquisme.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada