dissabte, 4 de novembre del 2017

NO ENS TREURAN LA DIGNITAT



Tinc el cos esquinçat, m’han esberlat els braços,
quant dolor.
Tinc el cor ple de llàgrimes negres,
quanta angúnia.
Tinc el cervell preparant-se per entomar la propera embranzida,
quanta violència de la bèstia ferida que no sap fer res més que agredir.

Gent pacífica a la presó,
quanta injustícia.
Delinqüents econòmics passejant pels carrers tan tranquils,
quanta por!
L’instin es rebel·la, no entén d’amenaces sense fonament,
quanta necessitat  de no deixar que ens trepitgin la dignitat!

Podran manllevar-nos els diners,
quanta estultícia Déu meu!
Podran agredir-nos físicament i trencar-nos ossos,
quanta barbàrie.
Però no podran treure’ns les ganes de somriure ni de fer ironia,

quan ho intentin fracassaran, aquestes són exclusivament nostres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada