dimarts, 10 d’abril del 2018

El núvol


Aquell conjunt de gotes d’aigua, de color blanquinós
que es traslladava per sobre les cases i ela arbres
inspirava una pluja de sensacions.

Vaig tenir un calfred, notava els ossos freds
en canvi al meu voltant anaven amb samarretes de màniga curta
i els ulls de la gent reien.

De sobte, de manera inesperada
sento que algú em mira fixament amb un tímid somriure
que sembla convidar-me a dirigir-m’hi.

Accepto el repte, i torno un somriure lleu 
alhora faig un gest amb les espatlles a conseqüència del fred que sento
i retorno una mirada instigadora, provocativa.

Comença a ploure, els ulls del meu interlocutor somriuen més
jo tinc més fred, la humitat m’ha calat fins els ossos
però aguanto amb una mira expectant.

Ella resta colgada d’aigua, no li preocupa el més mínim
a mi el fred que sento em fa encongir el cos
però retorçat i tot li llenço una mirada desafiant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada