divendres, 11 de maig del 2018

Les branques gemegaven


 Les branques gemegaven
 igual que el meu cervell em turmentava,
tot era un gruix de moviments inesperats
i gairebé agressius.

Els llits dels rius baixaven plens d’aigua
amb una força inusitada,
em produïa sorpresa  per imprevisible
 i del tot incontrolable.

Aquella pluja abundant allà dalt de la muntanya
em mostrava quan indomable és la natura,
s’apoderava del meu cor
i feia cantar amb una estranya i encertada afinació.

El migjorn empeny la barca a alta mar
els peixos van boixos amb aquelles corrents,
aquella energia natural per mar i aire em descol·loca
i em produeix por perquè ni ho sé valorar ni digerir.

Quant desconeixement tinc de l’entorn
quanta ignorància de la natura,
o sigui de nosaltres mateixos
i del que hem provocat.

Els homes sovint em fan por.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada