dissabte, 19 d’agost del 2017

Un dia gris

Corria un poc d’aire, les fulles dels arbres es movien una mica i la brisa era molt agradable al capvespre després de tota la xafogor d’aquell pesat dia d’estiu. El cel havia estat tot el dia gris, un cel negrós molt encapotat, semblava que ens cauria sobre el cap, com una boina.
Quanta grisor, i quina exuberància de tristor he vist en les cares de la gent amb què m’he creuat anant a comprar el pa. Sembla que portem en els nostres rostres el pes de fets molt recents que han commogut a tothom. Volem riure, necessitem no tenir por... la vida continua però les nostres cares expressen ràbia, dolor, rebuig i molta tristesa.
És un estiu apagat, malenconiós, dolorós. En el meu cas s’han ajuntat coses personals que no han acabat bé i han deixat la sensació de pobresa d’esperit amb barbàries com el recent atemptat de Barcelona. Tot junt difícil de manegar, però cal que la negror del dia no envaeixi el meu cor que sempre ha tingut un ocell que canta, fins i tot en els dies més negres.
Aquesta grisor del dia em porta cap a la reflexió, vull estirar el braç per a poder ajaurem al llit amb un matalàs d’estrelles i rumiar, amb el mantell de la lluna com a flassada, què puc fer jo per estar content, què puc retornar al món de tot allò que m’ha regalat al llarg de la meva vida. No valen excuses, només sinceritat amb un mateix.
En el meu habitacle no hi ha portes, la llum sura per tot arreu i l’aire i circula lliurament. No cal demanar permís per entrar, tot i que en aquest moment estic sol.
Un gran espetec, com un tro enorme em fa obrir els ulls inquiet, nerviós.

-On sóc, què ha passat, quina hora és.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada