Boira del Montseny

divendres, 8 de setembre del 2017

Ha vingut


Ha vingut,
ha marxat,
després he plorat.

Els ulls miraven a l’infinit,
només veien una paret de ciment negre,
ara ja ni puc plorar.

Vaig al llit,
no dormo, no descanso, ...
tinc el cos com una barra de ferro.

Escolto el cor,
bombeja a tota velocitat, ...
aviat explotaré.
Publicat per Fa un dia assolellat, no hi ni un núvol al cel a 22:38
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Dades personals

Fa un dia assolellat, no hi ni un núvol al cel
Visualitza el meu perfil complet

Arxiu del blog

  • ►  2020 (1)
    • ►  de gener (1)
  • ►  2019 (9)
    • ►  de juliol (4)
    • ►  de març (1)
    • ►  de febrer (3)
    • ►  de gener (1)
  • ►  2018 (27)
    • ►  de maig (2)
    • ►  d’abril (6)
    • ►  de març (11)
    • ►  de febrer (6)
    • ►  de gener (2)
  • ▼  2017 (20)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  de novembre (4)
    • ▼  de setembre (4)
      • El dia es va fonent
      • Lliscava l'aigua
      • Ha vingut
      • Era un mal moment
    • ►  d’agost (4)
    • ►  d’abril (2)
    • ►  de març (1)
    • ►  de febrer (3)
    • ►  de gener (1)
  • ►  2016 (35)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  d’octubre (5)
    • ►  de setembre (8)
    • ►  d’agost (3)
    • ►  de juliol (8)
    • ►  de juny (10)
Tema Eteri. Amb la tecnologia de Blogger.