dissabte, 13 de juliol del 2019

Demà estreno


Demà estreno
a mitja nit em desperto dient fragments del text
i com si el llit fos el meu univers solitari
gesticulo de manera inconscient.

El meu amant es desperta, gira el cap i esbufega
jo segueixo dient text, ni tan sols he notat que hi era
el personatge de l’obra s’ha apoderat de mi
i en aquest moment ens fonem l’un amb l’altre.

La seva manera de parlar, els seus tons, les seves mirades...
són les meves o les d’ell? És una simbiosi brutal
estic feliç, no vull que ELL m’abandoni
em sentiria l’home més frustrat, capat! del món.

Ai les paraules que diu en aquell monòleg...
són tan sabies i contundents que mai jo les hauria dit millor
cal que m’empelti d’elles perquè siguin autènticament meves
i brollin dels meus llavis de manera natural en la meva vida al carrer.

Hi ha millor escenari que el carrer?
Hi ha millor carrer que aquell que tinc en l’escenari?
Hi ha millor escenari que el meu llit on hi tinc condensat tot el carrer?
Hi ha millor món que aquell que empresono amb les paraules i allibero amb les meves mans?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada