dissabte, 24 de març del 2018

LA NOSTRA DIGNITAT NO TE PREU


Els ulls em ploren, mostren tota la meva indignació
cada llàgrima és la germana bessona d’una gota de la pluja
Volen que tingui el cor ple de negror,
com si fos carbó.

Volen que la por a un accident em deturi i no surti de casa
per si em cau un balcó a sobre i em mata.
Es creuen que la por en forma d’amenaça de presó
 farà que no sentim, que no pensem, que no desitgem!

Ens volen parits pel seu patró: dur, de ciment, de ferro roent
ens volen engabiar sent a dins de casa sense que la música ens emocioni.
Es creuen que poden, ho intenten a fe de Déu!,
 fer que tots pensem com a ells els interessa.

Però s’han oblidat que som persones, que tenim dignitat
s’han oblidat – no els interessa gens!- que als pobles no se’ls pot trepitjar
i després fer-los callar. NO SOM ELS SEUS ESCLAUS!
la nostre dignitat personal no te preu, NO ES COMPRA NI ES VEN!.

Trobem-nos, cantem, ballem, riguem
que sentin el nostre alè darrere el seu coll.
Que visquin, vegin, sentin que som molts milers
i que els falta els més important, aprendre a dialogar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada