dilluns, 5 de març del 2018

L’ametller ha florit




L’ametller ha florit a mitjans de febrer,
és un dia gris
 la seva olor penetra pel narius
i amb la finestra baixada el cotxe s’impregna d’aquella meravella.

Aquesta grisor és un cant reflexiu
cap endins però per a res trist,
i tot plegat em transporta a la música de Dvorak,
ahir vaig escoltar-lo en concert.

La música s’agermana amb la natura
jo camí de trobar mainada per narrar contes
a aquests éssers que sempre m’aporten molt
amb les seves mirades, les rialles i els seus comentaris.

Torno cap a casa travessant per camins plens d’ametllers
i jo estic cantant i rient
recordant aquell nin amb la seva mirada plena de tendresa
taral·lejant alguns fragments de la Simfonia del Nou Món de Dvorak

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada